SMALLMAN - ЦВЕТАН ХАДЖИЙСКИ

20 Май 2014
news page

SMALLMAN издават своя дългоочакван трети албум - 'Envision'.

Записан е отново в Studio 42 в Пловдив, заедно с Лъчезар Георгиев, правил и предишните 2 издания.

Идеите за новия албум, SMALLMAN развиват през декември, когато се оттеглят в родопското село Манастир (най-високото село в България), за да работят сред покоя на планината и в пълно уединение.

Новият албум, който ще е наследник на 'Labyrinth of Present' от 2010 е чудесен повод за среща с фронтмена на групата - ЦВЕТАН ХАДЖИЙСКИ.

Даваме си сметка, че не сме говорили по радиото с него от октомври 2012.

Сега се получава още по-добре..

едно интервю на Васил Върбанов

СЛУШАЙ ТУК

ПРАВИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ, ЧЕ ПРЕЗ ИЗМИНАЛТА ЗИМА И ПРЕЗ ТАЗИ ПРОЛЕТ ВРЕМЕТО НАВЪН Е ДОСТА ОСОБЕНО.

ТАЗИ ЛЕКА ПРИЗРАЧНОСТ ВЪВ ВЪЗДУХА В СОФИЯ МНОГО ПОДХОДЯЩО СЕ ИЛЮСТРИРА С МУЗИКА НА SMALLMAN. КАКВА Е ЗАВИСИМОСТТА - СЪЗДАВАНЕТО НА НОВАТА ВИ МУЗИКА ЛИ ПРОМЕНИ ВРЕМЕТО ИЛИ ОБРАТНОТО?

По-скоро го отъждествявам с една замечтаност. Когато седиш и повече време прекарваш със себе си, това до голяма степен реферира с новите неща, пък и принципно, с музиката. Така че, да, има нещо...

ПО РАДИОТО СМЕ СВИКНАЛИ ДА КАЗВАМЕ ЗА ГРУПИ С ПО-ДЪЛБОКА КАТО ТИП МУЗИКА, ЗА ГРУПИ, ЧИЯТО МУЗИКА СЯКАШ ТИ ПОЗВОЛЯВА ДА ВИЖДАШ И СЪС ЗАТВОРЕНИ ОЧИ...ЕБАТИ, КАКВА МЕТАФОРА НАПРАВИХ...

Всъщност, точно така е. Това означава и заглавието на албума.

А, ИДЕАЛНО! ТА НИЕ ГИ НАРИЧАМЕ ГРУПИ, КОИТО ПРАВЯТ СЪЗЕРЦАТЕЛНА МУЗИКА. СЪЗЕРЦАНИЕТО Е НЕЩО ДОСТА ПАСИВНО, НО ДА НЕ НАВЛИЗАМЕ В ТОЛКОВА ДЪЛБОКИ ФИЛОСОФСКИ КАТЕГОРИИ. НЕКА СМЕ ПО-КОНКРЕТНИ. ВСЪЩНОСТ, ЗАЩО ТОЛКОВА МНОГО ВРЕМЕ ТРЯБВАШЕ ДА МИНЕ ПРЕДИ ДА СТИГНЕМ ДО ТОЗИ АЛБУМ?

Имам естествен отговор. Защото толкова време беше необходимо, за да узрее албумът. А при нас, без да сме търсили зависимост, изглежда, материалът узрява за 4 години. Нашите песни или стават естествено или не се получават изобщо и всеки преднамерен акт за търсене на композиция е супер зле.



ПОВЕЧЕТО МУЗИКАНТИ В БЪЛГАРИЯ ОПЛАКВАТ СИТУАЦИЯТА В ТАКА НАРЕЧЕНИЯ МУЗИКАЛЕН БИЗНЕС ТУК. ИМАЛО ТАЛАНТИ, НО НЯМАЛО МЕНИДЖЪРИ И Т.Н.

МИСЛИШ ЛИ, ЧЕ СЛЕД ВРЕМЕ ЩЕ ОПЛАКВАМЕ ТОЗИ ПЕРИОД НА ПЪЛНА СВОБОДА, В КОЙТО АРТИСТИТЕ И МУЗИКАНТИТЕ МОГАТ ДА ИЗДАВАТ АЛБУМИТЕ КОГАТО СИ ИСКАТ, КОГАТО ИМ УЗРЕЯТ И ПРАКТИЧЕСКИ ДА НЕ СА НАТИСКАНИ ОТ КОМЕРСИАЛНИ ПРИЧИНИ ДА ИЗБЪРЗВАТ?

Много сериозна тема постави. Наричам България “Страната на неограничените невъзможности“. Всичко е въпрос на решение да не направиш компромис. И да – музикалният бизнес е крайно свит и да живееш от музика тук, освен в няколко жанрови насоки, на мен ми се струва направо абсурдно.

ПРЕЗ ГОДИНИТЕ ВИЕ НЕ СТЕ ПРОМЕНИЛИ ЕСТЕТИЧЕСКАТА СИ ЛИПСА НА РАМКИ И, СПОРЕД МЕН, БИХТЕ МОГЛИ УДАЧНО ДА ИЗТЪРГУВАТЕ МУЗИКАТА СИ ЗА ФИЛМОВА ПРОДУКЦИЯ?

Това вече се случи – за филма на Велислава Господинова ‘The Blood’. С нея вече започнахме и друг проект. Така една моя мечта започна да се развива в реалността. Рисуваме с музика.

ПРЕДИ ДА СЕ ВЪРНЕМ КЪМ АЛБУМА, НЕКА ПОГОВОРИМ ЗА КОНЦЕРТА, С КОЙТО ЩЕ ГО ПРЕДСТАВИТЕ ОФИЦИАЛНО. ЧУХ, ЧЕ НЕГОВАТА ВИЗИЯ ЩЯЛА ДА БЪДЕ МНОГО СПЕЦИАЛНА.

Представянето на албума ще е в ‘Терминал 1’, на 31 май, събота. Това беше договорено още през януари и оттогава работим много добре с хората от клуба. Респект към тях! Концертът ще започне точно в 22,30 часа, а вратите ще бъдат отворени в 21:00.

Ще свирим сами. Обещаваме интересни моменти. Ще накъсаме пърформънса, но всичко ще е слято в едно. Лично за себе си гоня една концепция за това, че звукът и цветът като естество, motion picture като естество, са всъщност от едно семейство.

В концепцията ми е да направя линк между тези компоненти. И ми се иска хората, които дойдат, да не са просто консуматори, а участници в събитието.



ИМА ЦЯЛА ШКОЛА ВЪВ ВИЗУАЛНИТЕ ИЗКУСТВА – МНОГО ХУДОЖНИЦИ И МУЗИКАНТИ ДОРИ СА ГОВОРИЛИ, ЧЕ СЛУШАЙКИ ОПРЕДЕЛЕНА МУЗИКА, СЕ УСЕЩАТ ОПРЕДЕЛЕНИ ЦВЕТОВЕ. НАПРИМЕР ЧЕ ЕДНО ПАРЧЕ Е ПО-СИНЬО, ДРУГО – ПО-ЗЕЛЕНО, ТРЕТО – ПО-ЧЕРВЕНО. В НОВИЯ ВИ АЛБУМ КАКВИ ЦВЕТОВЕ ДОМИНИРАТ?

Ако искаш вярвай, но преди 4 месеца седнахме и направихме цветна карта на музиката ни от предишните 2 албума и резултатът беше потресаващ. Използвах една система на Ремингтън, по която извлякохме от основните тонове комбинации, които са вързани към основните цветове.

Най-абсурдното за мен беше, че музиката ни покрива абсолютно всички регистри. Тоест, има богатство. Все пак, като цяло, в новия албум доминират студените цветове, което ме радва.

ЩЕ СНИМАТЕ ЛИ КОНЦЕРТА?

Със сигурност. Ще записваме и звук, и картина.

КОЙ ЩЕ Е РЕЖИСЬОРЪТ?

Професионалният ми път минава и през този тип дейност, така че всичко ще направим самите ние, а конкретно режисьорската работа – моя милост. Лъчезар Георгиев ще трябва да се намеси при работата със записания звук.

ЗА ТЕБ КОНЦЕРТЪТ ЩЕ БЪДЕ ОРГАЗЪМ ИЛИ ПРОСТО ОБЛЕКЧЕНИЕ?

Нито едно от двете. Ще бъде споделяне.

ОРГАЗМЪТ Е НАЙ-ИСТИНСКИ, КОГАТО Е СПОДЕЛЕН...

Ужасен си, прав си. Със сигурност ще ни треперят краката. Оргазъм. Ще съм наистина щастлив, ако се получи добра връзка между нас и публиката на концерта.



ЗА РАБОТАТА ПО АЛБУМА СЕ БЯХТЕ ОТТЕГЛИЛИ В РОДОПСКОТО СЕЛО МАНАСТИР (ГЕОГРАФСКИ НАЙ-ВИСОКОТО СЕЛО В БЪЛГАРИЯ), СЪС ЗАЯВЛЕНИЕ, ЧЕ ЩЕ ТЪРСИТЕ “ПОКОЙ И УЕДИНЕНИЕ“. СИГУРЕН СЪМ ОБАЧЕ, ЧЕ ТАМ СТЕ ТЪРСИЛИ И НЕЩО ДРУГО, НЯКАКВА ЕНЕРГИЯ МОЖЕ БИ?

Да, точно така. Всеки от нас в групата е много зает във всекидневието си и затова решихме да се съберем на едно такова място, за да имаме време заедно. Отпускането, изключването на телефоните, това да си абсолютно свеж, както и отдалечаването от ърбан културата...

Адски съм щастлив, че го решихме. Беше много плодотворно като процес. Трансформирахме къщата в министудио. Свирихме по цял ден, а вечер не успявахме да се напием. Там просто не можеш да се напиеш.

КАКВО ПИЕХТЕ?
Носехме огромно количество алкохол, но, пак казвам: там просто не можеш да се напиеш. Беше щастливо, идваха ни гости. Взривихме селото и въпреки това местните хора ни приеха невероятно добре. Поклон за търпението и усмивките им! Не знам как ни изтърпяха.

ПУШИХТЕ ЛИ КОЗ?

Да.

ТЕЗИ ДВЕ СЕДМИЦИ ТИ КАК ГИ УСЕТИ – КАТО ЧЕТИРИ ИЛИ КАТО ЕДНА?

Като 20 минути. Тази група е моето второ семейство. Имам прекрасен син и много обичам него и майка му. А в планината, с групата, времето беше много сгъстено. Не разбрахме какво е станало и кога е минало.

‘УНИВЕРСАЛНИЯТ УСКОРИТЕЛ’ НА ХЪРБЪРТ УЕЛС?
Ах, ужасен си!

ХАХА! КАЖИ ЗА ДРУГИТЕ В SMALLMAN.

Основателят на групата е Стефан Пенев – бас. Може би най-дълбокият маниак сред нас на тема търсене на звук. Иван Тодоров е китарист. Андон Тръпков е на ударни. Един човек ако си тръгне от този проект, всичко приключва.

Вече има и трима души зад сцената. Визуалната част е поета от Мартин Усков. Мой съученик, впрочем. Лъчезар Георгиев – Главата е човекът зад пулта. Той е и копродуцент на третия ни албум. Ивайло Александров в последните 4-5 месеца ни помага много в някои процеси на мениджирането.

БРАВО! КАЖИ СЕГА, МОЛЯ ТЕ, АКО ТРЯБВА ДА ИЛЮСТРИРАШ В КЛИП ВАШИТЕ МУЗИКАЛНИ ТРЕПТЕНИЯ...

Работи се по въпроса.

...МОЖЕ БИ ИМА ДВА ВАРИАНТА. ЕДИНИЯТ Е МНОГО НЕХУМАНЕН: ДА Е ИЛЮСТРИРАН С ВЕЛИЧИЕ И РАЗЛИЧНИ ПРИРОДНИ ЯВЛЕНИЯ. ДРУГИЯТ, ПОНЕ КАКТО АЗ СИ ГО ВИЗУАЛИЗИРАМ, Е НЕЩО ОТ СОРТА НА СВЕТЛИНИТЕ ОТ ДЪЛГА РЕДИЦА АВТОМОБИЛИ. ВИЖДАШ СВЕТЛИНИТЕ, НО ВСЕ ПАК ЗАД ТЯХ СТОЯТ ХОРА...КАТО СЛУШАМЕ ТАЗИ МУЗИКА, КАКВО ТРЯБВА ДА СИ ПРЕДСТАВЯМЕ?

Мисля, че мога да отговарям около два часа на този въпрос. Нека го оставим за след концерта. Предпочитам да оставим интерактивната част, да чуем и мненията на хората, с които ще го съпреживеем.



ПРЕЗ ГОДИНИТЕ КАТО ЧЕ ЛИ УСПЯВАТЕ ДА ИЛЮСТРИРАТЕ МНОГО ПОЛОЖИТЕЛНО И АДСКИ ЕФЕКТИВНО ОБРАТНОТО НА “МИСЛИ ГЛОБАЛНО, ДЕЙСТВАЙ ЛОКАЛНО“. ПРИ ВАС СЯКАШ ПО-СКОРО Е “МИСЛИ ЛОКАЛНО, ДЕЙСТВАЙ ГЛОБАЛНО“.

ПРИ ПРЕДИШНИЯ НИ РАЗГОВОР НАШИРОКО ОБСЪДИХМЕ НЕЩА ОТ СОРТА НА ЗЛОВРЕДНОТО ВЛИЯНИЕ НА ФИЛИП КУТЕВ ВЪРХУ БЪЛГАРСКАТА НАРОДНА МУЗИКА И ТРАДИЦИИ.

ПРИ ВСИЧКОТО ТОВА БЪРНИКАНЕ И СМУЧЕНЕ ОТ КОРЕНИТЕ НА БЪЛГАРСКИЯ ФОЛКЛОР, НА ВСИЧКО, КОЕТО ТАЗИ ВЕКОВНА ЗЕМЯ Е СЪЗДАВАЛА НЕ САМО КАТО МУЗИКА, НО И КАТО АУРА, ПРИ ВАС СЕ ПОЛУЧАВА СЯКАШ БЕЗ ОСОБЕНО УСИЛИЕ... НО ПЪК СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ НЕ Е ТАКА.

КОЛКО ПЛАСТА, ВСЪЩНОСТ, СТЕ РАЗКОПАЛИ, ЗА ДА СТИГНЕТЕ ДО ТЕЗИ КОРЕНИ?

Аз самият започнах с нашата фолклорна музика, още преди да се запозная с момчетата от групата. Това включваше узряване, търсене, намиране, срещи с правилните хора, посещаването на определени места.

Защото нашият фолклор е скрит. Съвсем сериозно, той е скрит. Ако не отидеш в Стралджа, ако не отидеш в Ямбол, да чуеш истинско свирене на гайда – забрави! Истинското свирене е на поляната, от хората, които носят традициите. От баща на син, от дядо на внук. Тук, в София, какво ще чуем? Или в Академията в Пловдив?

Е, ДА, ТОВА Е ЧАСТ ОТ ОПИТИТЕ ЗА ОБЕЗЛИЧАВАНЕ НА НАШАТА НАЦИЯ. НО НЕКА СЕГА НЕ НАВЛИЗАМЕ В ТАЗИ ТЕМА. ПО-СКОРО ДА ТЕ ПИТАМ ОТНОСНО ТОВА, ЧЕ ВЪВ ФОЛКЛОР КАТО НАШИЯ, КОЙТО Е ЕХЕЕЕ, КОЛКО ВЕКОВЕН...

Не е ясно колко много, всъщност...

...ИМА ЕДНА МИСТИЧНОСТ.

Да, защото музиката като корени идва от мистично-ритуална насоченост. Това няма как да се изгуби.

ДО КАКВА СТЕПЕН ТОВА, КОЕТО ПРАВИТЕ, Е ОПИТ ДА СЕ ПРЕБОРИТЕ СЪС СЕБЕ СИ, ПРИРОДНИТЕ СТИХИИ, ПОДРЕЖДАНЕТО НА ПЛАНЕТИТЕ И Т.Н., ЗА ДА УЛОВИТЕ МИСТИКАТА?

Няма да скрия, че това е част от мотора на нашето съществуване, без значение дали е осъзнато или не. Директното използване на фолклора в такъв тип проект е абсурдно, но това не означава, че неговото разбиране, изучаване и дълбаене, както ти каза, не е същината.

Ние взимаме точно нея, такава, каквато е създадена и преминала чрез традициите, "разваляме“ фолклора и го интерпретираме в нашата музика, за да може да стигне до ушите най-смилаемо, математически представено и улеснено за възприятие.

Колкото до народния мотив – той е дотолкова преработен, че да спомага за идеите, които ни вълнуват. А не да стъпва изцяло върху тях, защото не това е начинът, със сигурност.

ДОСТИГАЛ ЛИ СИ ДО НЯКАКВО НИВО, ДО НЯКАКЪВ ПОРТАЛ, КЪДЕТО ДА УСЕЩАШ НЕ ЧАК ТОЛКОВА СМЪТНА ЗАПЛАХА, ЧЕ НЕ ТРЯБВА ДА МИНАВАШ ОТВЪД?

Нека пропуснем отговорите на този въпрос, защото ще те излъжа. Истинските отговори, предполагам, ще бъдат приети превратно. Имам какво да кажа, но няма да го направя.



РЕДОМ ДО ВСИЧКИ ПЛАСТОВЕ НА ЗВУК, КОИТО ТОЛКОВА ДОБРЕ СЕ ПОЛУЧАВАТ ПРИ ВАС, КАКВО МОЖЕМ ДА НАУЧИМ ЗА КОДА НА ДУМИТЕ И КОМБИНИРАНЕТО ИМ С МУЗИКАЛНИТЕ ТОНОВЕ? НЯМАМ ПРЕДВИД ПРОСТО ИЗПОЛЗВАНЕТО НА РАЗЛИЧНИ ЕЗИЦИ – СЛАВЯНСКИ, АНГЛИЙСКИ...

Помагаш ми с така зададения въпрос. Цялата концепция по, с извинение, реализирането на албума, беше описана на хартия преди физическия старт на проекта и се търсеха конкретни, целенасочени внушения, които да изпълнят съдържанието на тези търсения.

Истината е, че математиката (нека я приемем по-скоро като метафора), взе до голяма степен връх, но граденето на пространства и на внушения чрез пространства беше доста обследвано, експериментирано в тази насока.

Грубо казано, много малко неща решихме да оставим на случайността, с идеята “харесва ми – не ми харесва“. По-простичко май не мога да го кажа.

ДОБРЕ ГО КАЗА. И ВСЕ ПАК: ИМА ЛИ КОМПОЗИЦИИ, В КОИТО СЕ ТРЪГВА ОТ ДУМИТЕ ИЛИ ВИНАГИ ЗВУКЪТ Е ПЪРВИЯТ?

Ние си говорим с “топло” и “студено“. Аз все още мисля като художник. Факт е, че когато започнем разработването на една песен, да, решаваме, че тя ще бъде например в ла диез, но по-скоро обясненията от моя страна към момчетата е, че въздействието трябва да бъде едикаквоси, че този момент трябва да е топъл, онзи – студен, че тук трябва да потъва, там да се издига... Ние си говорим така и свирим така.

Текстовете ни са предварително написани, но няма да скрия, че част от вокалните линии се раждат след като построим основния композит, нека така го нарека, който използвам за математическа структура, върху която да мога да започна да създавам вокала като линия.

ИМАМ УСЕЩАНЕТО, ЧЕ НЕ БИХТЕ СВИРИЛИ НЕЩА, НАПИСАНИ ОТ ДРУГ, ОСВЕН ОТ ВАС САМИТЕ. ТАКА ЛИ Е?
Аз лично не бих. А мисля, че и момчетата също. Освен ако не е свързано с някакъв професионален проект от сферата на изкуството или на рекламата, да речем.

КОЙ БЕШЕ НАЙ-ТЕЖКИЯТ МОМЕНТ ПРЕЗ ВАШИТЕ БЛИЗО 15 ГОДИНИ КАТО ГРУПА?

Отговорът ми е най-свирепото клише: “Леко няма!“. Имали сме сложни моменти. Два пъти съм напускал групата.

А ГУБИЛ ЛИ СИ СЕБЕУВАЖЕНИЕ?

Себеуважение съм губил, уважение към групата – не! Например, преди време два пъти съм се напивал на концерти. Обещах си, че това няма да се случи отново и то не се е случвало оттогава. Нямам право да обиждам останалите по този начин.

ПО-ШИРОК ЛИ Е ИНСТРУМЕНТАРИУМЪТ, ИЗПОЛЗВАН В НОВИЯ АЛБУМ?

Да, категорично. Използваме различни похвати. Аз я наричам „скрита електроника“. Граденето на звука е сложен процес и не си сложихме лимити. Използвахме тамбури, кавал, гайда, използвахме различни среди за записи на китари, различни бленди. Много софтуерно генерирани звуци също, електроника...

ИМАМ И ОЩЕ ЕДНО УСЕЩАНЕ – ЧЕ ВАС ЧОВЕК НЕ МОЖЕ ДА ВИ ОБИДИ. ИМАМ ПРЕДВИД, ЧЕ ВИЕ МНОГО БЪРЗО МОЖЕТЕ ДА ПРЕМИНЕТЕ ПРЕЗ СТЕНАТА В СОБСТВЕНИЯ СИ СВЯТ, А ТАМ СТЕ НАПЪЛНО НЕДОСЕГАЕМИ И НЕУЯЗВИМИ. ПРАВ ЛИ СЪМ?

Този свят храни нас самите и сме щастливи, че има хора, които споделят това с нас. Това е основата. Его-моделът не е навлязъл в този проект. Моля се никога да не навлезе.

СЛУШАТЕЛИ, НАПРИМЕР СТОЙЧО ДИНЕВ ОТ КАЗАНЛЪК, СЕ ИНТЕРЕСУВАТ ДАЛИ ЩЕ ИМАТЕ КОНЦЕРТИ ИЗВЪН СОФИЯ?

Може би на 5 юни в Пловдив. След това – фестивалът във Войнеговци, край София.

ВЛАДИМИР ДРАГИЕВ ПИТА ЗА КОНЦЕРТ ВЪВ ВАРНА, СЛЕД КАТО ТАМ Е ПРОПАДНАЛ НАСРОЧЕНИЯТ ЗА МИНАЛАТА ГОДИНА?

С две думи: не си позволяваме компромис, когато не могат да бъдат обезпечени нужните ресурси за лайв, както ние го разбираме и искаме. Не е важно мястото – София, Варна, Виена или пък Амстердам.

Не искаме изживяването да е повърхностно. Държим на споделянето. Ще се опитаме турнето ни в края на годината да не включва само София и Пловдив. Надявам се да успеем да бъдем във Варна, в Бургас.



КАКЪВ Е НАЧИНЪТ ТАЗИ НОВА МУЗИКА НА SMALLMAN ДЯ СТИГНЕ ДО ПОВЕЧЕ ХОРА ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ?

Нямам представа. Имаме например официален фенклуб от 11 души в Мексико. Представяш ли си за какъв цирк става въпрос?! Ние не можехме да повярваме в първия момент...

МАЙ НЕ МЕ РАЗБРА ДОБРЕ. ИМАМ ПРЕДВИД НОВИЯ АЛБУМ.

Една от крачките е, че Ивайло и Андон ще заминат за участие в симпозиум по време на Exit в Нови сад. Там ще се срещнат с много хора. Освен това ще се опитаме да презентираме и дистрибутираме музиката ни по максимално много форуми и платформи, за да скъсим дистанцията.

ПРЕДПОЛАГАМ, ЧЕ РАБОТИШ МНОГО ПО ТОВА КАК ДА ОПТИМИЗИРАТЕ ВИЗИЯТА СИ ПО НОВИЯ АЛБУМ, ЗА ДА МОЖЕ ТЯ ДА Е ПО-ГЪВКАВА И ДА СЕ МЕСТИ ПО-ЛЕСНО ОТ ЕДНО МЯСТО НА ДРУГО И С НЯКАКВИ КОМПРОМИСИ, ПРЕДВИД СПЕЦИФИКАТА НА РАЗЛИЧНИТЕ МЕСТА, НА КОИТО СВИРИТЕ?
Свалям ти шапка, човек!

Е, ТИ НЯМАШ ШАПКА! ОСВЕН ТОВА БЕШЕ СИ ЗАБРАВИЛ ЕДНА ТУК, В СТУДИОТО, И ТЯ СТОЯ ОКОЛО ДВЕ ГОДИНИ. НА НЕЙНИЯ ФОН ВИДЯХ КАК ДОСТА СЕЗОНИ СЕ СМЕНИХА...

Леле, това е факт. Не е истина направо! Но да се върна към въпроса. Визуалната ни система я правим така, че да може да се пътува с нея. Мислим как да направим нещата компактни, лесни, оптимизирани, за да може да представим продукта по най-добрия начин.

Казвам продукт, защото той е точно такъв, при това – преднамерен продукт, в който се влага конкретика. Мислим как да сме гъвкави на всяко едно място, във всеки един контекст. Зорът с разработването на всичко това беше голям, но се надявам, че сме успели да се справим. Предстои да видим резултатите.

МНОГО БЛАГОДАРЯ ЗА РАЗГОВОРА! НЕКА СПРЕМ ЗАСЕГА ДОТУК. НО ДЪРЖА ДА КАЖА, ЧЕ БЪЛГАРСКАТА СЦЕНА И ХОРАТА, КОИТО СЛУШАТ ТАКАВА МУЗИКА, МОГАТ ДА СЕ ГОРДЕЯТ СЪС SMALLMAN.

Благодаря и аз! Караш ме да се чувствам неудобно.

ВСЪЩНОСТ, КЪДЕ Е ОНАЗИ ШАПКА СЕГА?

Ъъъ, амиии, в Батак! При язовира.

СЛУШАЙ ТУК

права Тангра Мега Рок


 

Източник: radiotangra.com