ОЗИ ОСБЪРН издаде нов солов албум на 73 години. Подчертавайки това, следващите редове не са чак от такова значение. ОЗИ е жив, пее и записва на 73. Осмислихте ли го? Добре, продължаваме.
Така за 3 години АНДРЮ УОТ произведе над 30 песни за ОЗИ ОСБЪРН. АНДРЮ знае как се произвеждат хитове, знае и какво е рок (виж по-горе) и съответно парчетата в двата последни албума на ОЗИ звучат като добре продуцирани радио хитове.
И… какво от това? С изключение на знаковия пилеж на ЗАК, китарите в останалите парчета спокойно можеше да бъдат изсвирени отново от продуцента УОТ. Песните са повърхностно-директни, с ясно изразени мелодии и вокалната линия на ОЗИ, чийто неповторим ма мизен тембър реално ги прави негови. Ако същите песни бяха записани с по-мек китарен тон или със семпли и ги бяха изпели Джъстин Бийбър или Дуа Липа, щяха да звучат като техни парчета.
‘Patient Number 9’ (а и ‘Ordinary Man’) е с печат „произведено на ишлеме„. Лошо ли е това обаче?
Само че Андрю Уот не е нито Айоми, нито Гийзър Бътлър, нито Ранди Роудс, нито Боб Дейсли, нито Джейк И. Лий, нито Зак Уайлд…
Вижте например последния лайв от откриването на сезона за LA Rams. Ще забележите на китарата Васко, така де, Андрю Жабата – изключително неприятен мазен тип с отвратителна изрусена прическа и копринен анцуг, в който има толкова рокенрол, колкото и в Джъстин Бийбър. Неприятен е като инстантно кафе, след като изстине каквато е и музиката, която пише – не вярвам хитовете му да се въртят често, след като изгубят актуалност.
Слушайки ‘Patient Number 9’ е съвсем ясно, че няма двама души, свирили в него, които да са били на едно и също място по едно и също време, докато е записван албума.
А ‘Patient Number 9’ стана първият албум в цялата кариера на ОЗИ ОСБЪРН, който кацна на първо място в Billboard 200. Не е зле за дядо, прехвърлил 70-те и мазен богат келеш на 30, нали?